Google forțează îmbunătățirea calității conținutului

Se pare că Google „schimbă foaia” în ceea ce privește strategiile de link-uri pe care le acceptă ca relevante. Într-o nouă formă a regulilor pentru webmasteri, la care și toți specialiștii în marketing și PR online ar trebui să ia aminte, deoarece afectează modul în care au sunt abordate strategiile de marketing prin comunicate de presă și articole.

Conform noilor reguli, vor fi penalizate atât de prețioasele link-uri pe cuvinte cheie vor fi penalizate. Se pare că una dintre regulile după care se ghidau majoritatea strategiilor de promovare online, adică volum mare de articole și comunicate de presă reformulate, cu link-uri din abundență nu mai reprezintă „cheia succesului” pentru creșterea relevanței unui site. Google nu mai măsoară relevanța unui site după numărul de link-uri externe pe care le are ci după conținutul pe care îl are și pe care îl distribuie în exterior.

În document, Google dă și exemple de practici pe care le penalizează, iar după cum arată, este exact ceea ce era centrul strategiilor de marketing online. Exemplul de mai jos este edificator:

exempluTotuși, în ciuda previziunilor sumbre emise de o serie de fataliști care vorbesc de „cântecul de lebădă” al comunicatului de presă și al link-urilor, situația nu este foarte dramatică. Nu orice link publicat în comunicat va fi penalizat, atâta timp cât este relevant pentru conținutul comunicatului și trimite către o pagină unde cititorul poate găsi mai multe informații. Conținutul distribuit online cu scopuri de marketing va trebui să devină din ce în ce mai calitativ pentru a fi apreciat de Google, iar cei care generează conținut ar trebui să înceapă să dezvolte, să creeze mesaje relevante pentru mărcile pe care le reprezintă și legătura lor cu clienții.

Până la urmă, reglementările stimulează, provoacă, întrețin comunicarea la nivel uman. După o lungă perioadă în care specialiștii în marketing și comunicare online au uitat că se adresează oamenilor, nu motoarelor de căutare, situația pare să se îndrepte. Atâta timp cât un comunicat de presă se adresează oamenilor, iar plasarea link-urilor intervine natural și este relevantă pentru ceea ce se transmite, atunci și poziționarea în rezultatele Google va evolua.

PR-ul digital, “moft” sau necesitate?

intrebarePoate este cea mai frecventă problemă pe care și-o pune un client potențial de servicii de PR. kopen nike air max 2017 http://goldufo.com Principalul motiv este percepția asupra acestor servicii care le pune în categoria „mofturilor” corporațiilor cu bugete de marketing mari care trebuiesc cheltuite într-un fel sau altul și ce mod mai bun poate exista decât investiția în acțiuni creative care să sporească brand awearness-ul și să „distreze” puțin publicul companiei, fără a avea un scop material, tangibil, foarte bine determinat.

Acesta este raționamentul pe care l-am identificat la câțiva dintre clienții noștri, fapt pentru care a fost nevoie de o muncă asiduă de convingere, de argumente logice și nu în ultimul rând de cifre concrete în ceea ce privește costurile. nike tn requin 2017 pas cher bns gold Până la urmă, în majoritatea cazurilor, argumentele noastre au funcționat și am reușit să determinăm o schimbare a percepției. nike air max 1 homme Am dus PR-ul digital de pe piedestalul de „moft” pe care se așezase confortabil la nivelul „pământesc” de necesitate pentru dezvoltarea companiei, a brandului și implicit, a autorității pe care o are în nișa sa. Asics Homme Pas Cher Prin acțiunile de marketing și comunicare online compania, indiferent de numărul de angajați, cifră de afaceri, piața pe care activează, încearcă să se diferențieze de concurență, să-și demonstreze expertiza, să convingă că produsele sau serviciile pe care le oferă sunt mai bune decât cele ale concurenței „de peste drum”.

Argumentul suprem pentru a recurge la acțiuni de marketing și comunicare este dat de lupta pentru cotele de piață.

Si asa am ajuns pe blog

Am constatat pe propria piele vorbele înțelepte ale românilor care spun că întotdeauna cizmarul umblă cu cizmele rupte. http://goldufo.com Aplecat pe masa sa de lucru, cu toate ustensilele necesare și cu o pricepere desăvârșită, se ocupă de clienții care îi calcă pragul cerându-i să-și pună la la lucru priceperea și îndemânarea pentru a le repara cizmele cu probleme înainte să vină următoarea ploaie.

La fel și noi, după o vreme, în care blogul ne-a stat la ne-a la capătul acțiunii click-urilor pe câteva setări, am reușit să ne mobilizăm și să ne facem un spațiu de comunicare propriu și liber, în care te vom ține la curent pe tine, cititorule, pasionat de PR și marketing cu ultimele proiecte la care lucram, cu ce se mai întâmplă prin lumea comunicării, despre campanii mai mult sau mai puțin reușite și, de ce nu, poate și câte o bârfă mică din marketing sau PR, plasată subtil pentrru a colora puțin conversația. cheap bns gold Până la urmă bârfa este sufletul conversației, iar o bârfă spusă bine nu poate decât să întrețină un dialog nu doar activ, ci și proactiv.

Suntem pasionați de marketing și comunicare, tocmai de aceea ne-am și apucat de meserie.